18.10.14

DIY : DENIM VEST

hellooooo!!! Τι κανετε? Εχω ακομα ενα DIY για σας!! Χθες βρηκα θαμμένο στην ντουλαπα μου αυτο το Levi's τζιν jacket.

hellooooo!!! How are you? I have one more DIY for you!! I found buried in my closet this Levi's denim jacket yersteday. 


Αφου συνειδητοποιησα οτι δεν το φοραω καθολου εδω και καιρο αποφασισα να κανω κατι για αυτο. Αποφευγω να πεταω τα ρουχα μου οποτε βρηκα καλυτερη λυση! Eκοψα τα μανικια και ταραααμμμμ.... 

Having realized that I hadnt wore it for long time I decided to do something about it. Avoid throwing my clothes, so I found a better solution!I cut the sleeves and taraaammmm ....



Το νεο μου τζιν γιλεκο!!! Τι λετε???? Εσεις το εχετε δοκιμασει ποτε??? Περιμενω τις εντυπωσεις σας! Μεχρι το επομενο ποστ να περνατε καλααααα!! 

My new denim vest!!! What do you say??? Have you ever tried this? I am waiting your impressions! Until next post have funnn!!! 




6 comments:

  1. Very creative and defo saves money. Love it! :)

    missymayification.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. τέλεια ιδέα!!!μια τόσο απλή κίνηση και το άλλαξε τελείως!!!

    ReplyDelete
  3. Ζωγράφισες!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  4. Fabulous idea and post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάτι αντίστοιχο και ούτε πρόκειται, τα χέρια μου δεν πιάνουν σε αυτά!! Πάντως κι εγώ δεν πετάω ρούχα, απλά τα χαρίζω, βοηθάει και το γεγονός πως έχω 2 μικρότερες αδελφές κι έτσι οι ανταλλαγές μεταξύ μας είναι τρόπος ζωής!

    ReplyDelete