14.2.14

HAPPY VALENTINE'S DAY!!

Γεια σας αγαπημενες μου!! Ειμαι ποοοοολυ ρομαντικη και γι αυτο μου αρεσει η σημερινη μερα!Ok συμφωνω οτι πρεπει να ειμαστε ερωτευμενοι καθε μερα και οχι μονο σημερα αλλα πιστευω πως σημερα εχουμε μια ακομα ευκαιρια να γιορτασουμε τον ερωτα μας και να εκφρασουμε τα συναισθηματα μας ,ξεφευγοντας απτην ρουτινα.Θα σας δείξω τι θα προτιμουσα να φορεσω εγω σημερα,δινοντας σας καποιες ιδέες και στο επομενο ποστ θα σας δείξω τι διαλεξα να φορεσω εγω.

Hello my lovelies!! I am veeeery romantic person so I like this day! Ok I agree that we have to be fall in love every day and not only this day but today we have the opportunity to celebrate our love and express our emotions.escaping from routine.I'll show you what I 'd prefer to wear today and give you some ideas and in the next post I'll show you what I chose! 

-Το κοκκινο επικρατει σημερα παντου! Πιστευω πως ειναι η καλυτερη επολογή το χρώμα του παθους.
-Red color is prevalent around today! I think that the best choice is the color of passion.



-Εαν δεν σας αρέσει το κόκκινο χρώμα διαλεξτε κατι αστραφτερο ή ρομαντικο!!
-If you don't like red color choose something sparkly or romantic!! 







- Νυχακια 
-Nails 


-Εσωρουχα
- Lingeries 





Χρονια σας πολλα!!! Ευχομαι να περασετε τελεια και να το διασκεδασετε οτι και αν κανετε με τον αγαπημενο σας!!! Φιλια!! 

Happy Valentine's Day!!!I wish you have fun today and enjoy whatever you do with your lover!!! Kisses!! 

1 comment:

  1. great post
    happy valentine's day

    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete