5.10.13

THIS,THAT OR ELSE TAG!!!

Heeeyyyyy!!!! Χθες το βραδυ ειχα την τιμη να μου ανατεθει ενα καινούριο tag και με πολυ χαρα θα απαντησω σήμερα στις ερωτησεις! Ευχαριστω λοιπον την συντάκτρια του υπεροχου blog Ομορφη Καθε Μερα  στο οποίο αξίζει να γίνετε μέλη!!!!! 
Πάμε λοιπόν στις ερωτο-απαντησεις!!! 




1) Sephora  ή Hondos Center?
Hondos Center! Βρίσκω παντα οτι θελω! 

2)Too faced ή Benefit?
Δεν εχω δοκιμάσει καμια απο τις δύο. (Το ξέρω,ντροπή μου!! )

3)Radiant,Erre Due Seventeen? 
Πιστεύω πως μου ταιριάζουν περισσότερο τα προιόντα seventeen. 

4)Body butter ή body lotion? 
Body butter! Κρατάει περισσότερο η μυρωδιά και η ενυδάτωση! 

5)Αφροντούζ ή αφρόλουτρο? 
Μακαρι να ειχα την πολυτέλεια του χρόνου να κανω αφρολουτρο!! Προς το παρόν μονο αφροντουζ! 

6)Κρεμοσάπουνο ή κλασικό σαπούνι?
Κρεμοσάπουνο σε υπεροχα αρώματα! 

7)Νύχια μακρια ή κοντα? 
Μακριαααααα τετραγωνισμενα :D

8)Online shopping ή βολτα στα μαγαζια? 
Βολτα στα μαγαζια φυσικα! Θα χάσω την ευκαιρία να τα δοκιμάζω και να φευγω καμαρωτη γεματη σακούλες ? :P

9)Μονές σκιές ή παλέτες? 
Δεν μου κάνει διαφορά,θα πω απο αποψη χώρου τις παλέτες.

10)Αγαπας τα κοντά ή μακριά μαλλια? 
Οταν ήμουν μικρή η μητέρα μου μου τα εκοβε παντα κοντα. Απο τοτε εχω απωθημένο με οσο μακρια τόσο καλύτερα :P

11)YSL , Dior ή Estee Lauder? 
Συγγνώμη αλλα δεν μπορώ να αποφασίσω αναμεσα στις 2 πρώτες .. Ειναι πανω απτις δυναμεις μου :P 

12)Glowbox,cherrybox ή beautytestbox? 
Με πετυχαίνετε πάνω στην ερευνα μου για να αποφασίσω ποιο να δοκιμάσω πρώτο!! (δεν εχω παρει κανενα μεχρι στιγμης )

13)Υγρό ή gel eyeliner? 
Υγρό! Με το αλλο θα νομίζετε οτι βάφτηκα για αποκριες! 

14)Ηλεκτρική ή κλασική οδοντόβουρτσα? 
Θα πω την κλασικη,όσες φορές και αν έχω πάρει ηλεκτρική,στην κανονική καταλήγω. 

15)Σφουγγάρι ή λουφα? 
Λούφα,κάνει πιο πολύ αφρό :P 

16)Χωρίστρα στην μέση ή στην άκρη? 
Στην ακρη!!!

17)Απο αξεσουάρ προτιμάτε να φοράτε σκουλαρίκια,βραχιοία ή δαχτυλίδια? 
Ειναι αναλόγως την εποχή. Μπορεί για μια βδομάδα να φοράω μονο σκουλαρίκια και την αλλη μονο βραχιόλια. Ειναι τι φλασια θα με πιασει :P 

18)Ματ ή Shimmer  σκιες? 
Shimmer!!!!!! 

19) Ηλιοθεραπεία ή όχι? 
Κάνω πολεμο με όποιον και αν ειμαι να κανω ηλιοθεραπεία αλλα δεν με αφήνουν για τους ευνόητους λόγους προστασίας!

20)Χτενίζεστε στο κομμωτήριο ή στο σπιτι? 
Στο σπίτι.. Πιάνει αρκετά το χέρι μου και μ άρεσει και παρα πολυ να ασχολούμαι με τα μαλλια μου. 

21) Θελετε να κανετε τατουαζ ή όχι? 
Θα θελα αλλα με τρομαζει η ιδέα του οτι θα το εχω για παντα! 

22)Περα απο τα τριπημένα αυτια θελετε να κανετε ή έχετε κανει αλλου piercing?
Συνολικά στα αυτια εχω εφτα, μια στον τραγο,στην μυτη και στον αφαλο! ΝΑΙ ΤΑ ΑΓΑΠΩ !!

23)Αν εχετε λεφτα για ξοδεμα παιρνετε ρουχα ή καλλυντικα ? 
Ρουχα!!

24)Οταν καποιος θελει να σου παρει καποιο καλλυντικο για δωρο θες να γνωριζεις τι ή τον αφήνεις να επιλέξει μονος του?
Μονος του! Μέχρι στιγμης πεφτουν μεσα και μ αρεσου ολα! 

25)Πας σε κεντρα αισθητικης για κουρα ομορφιας ,μασαζ κλπ ή χαλαρώνεις σπιτι σου μ ποδολουτρα και μασκες ομορφιας? 
Πηγαίνω όταν ειναι απαραίτητο. Δηλαδή για κπ καθαρισμο προσώπου κτλ. Εάν είχα τν οικονομική δυνατότητα θα πηγαινα συχνοτερα! 

Αυταααα λοιπον!! Ποσο μ αρεσουν τα tags!Φιλακιαααααα!!! 

15 comments:

  1. Nα δοκιμάσεις Benefit, τα λατρεύω!

    Ακολουθώ!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ReplyDelete
  2. Η απάντηση στην ερώτηση 8,ήταν κορυφαία!
    Έχω κι εγώ tragus piercing,καθώς και στη μύτη :)

    Φιλιά,Εύα

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχ ευχαριστωωω!!! ειναι ωραιος συνδυασμος,ειδικα αν ειναι και απτν ιδια πλευρα!

      Delete
  3. Καλέ θα μας πείτε κι εμάς τις είναι ο τράγος;;;
    Ωραίες οι απαντήσεις σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχα ειναι το κοκαλάκι μπροστα απο την τρυπα του αυτιου μας..δεν ξερω αν σε κατατόπισα :P

      Delete
  4. nice post!! Of course we can follow each other!!
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    ReplyDelete
  5. Εχεις βραβειάκι στο blog μου.
    http://sofiasbeautyworld.blogspot.gr/2013/10/liebster-blog-awards-2-and-3-and-4.html
    Come and check... Αν θες άφησε μου όταν το γράψεις link .Θα διαβάσω τις απαντήσεις σου με μεγάλη χαρά.
    Ματς

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaaaaaa σε ευχαριστωωωω παρα πολυυυ!! Παω να δωωωω :D

      Delete
  6. αν εκανα το tag τα ιδια σχεδον θα απαντουσα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πιστευω πως οι περισσοτερες κοπελες μοιαζουμε σ αυτα τα "γυναικεια " πραγματα :P

      Delete
  7. Ωραίες απαντήσει κορίτσι! Και εμείς προτιμάμε το παραδοσιακό shopping αλλά και το online εχει τη χαρη του και συμφερει την τσέπη μας! Kisses!
    Chicates
    chicates.blogspot.gr
    Stay in touch <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εχετε δικιο!!! Αν και ψωνια να ναι και οτι να ναι χαχα :P

      Delete
  8. Πλάκα έχουν αυτά τα tags! Συμφωνούμε σε πολλά :)

    http://dresstoexpressyou.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι και εμενα μ αρεσου πολυ! :D

      Delete