15.10.13

MY FAVORITE NAIL POLISHES

Heeeeyyyy!!! Σήμερα το μενου εχει νυχια!!!! Μου αρεσει παρα πολυ να ασχολουμαι και να προσπαθω να κανω σχεδια μονη μου!Χρησιμοποιω πολλα χρωματα και επειδη θελω να εχω οσο περισσοτερα βερνικια γινεται επρεπε να βρω μια μαρκα που να ειναι οχι μονο οικονομικη αλλα και ποιοτικη. Δυσκολο??? Οχι πια! Η Beauty Line Cosmetics εχει ακριβως οτι χρειαζομαι. Τα βρισκω με μονο ενα η εναμιση ευρω και ειναι υπεροχα. Το καλυτερο δεν σας το πα.. Ειναι ελληνικη εταιρια! Αρα συν το οτι ενισχυουμε την ελληνικη αγορα! 

Heeeeyyyyy!!! Today menu has nails!!!! I like very much to desing my nails on my own! Ι use many colors and I had to find a not only cheap brand ( because the more nails polishes I have,the better ) but also a qualitative brand. Is that difficult??? Not any more! Beauty Line Cosmetics has exactly what I want.I find the nail polishes only 1 or 1,50 euro and are perfect! Did I say the best part? It's greek company! So, we also enhance shopping in Greece!  

Καποια απο τα βερνικια μου!      
Some of my nail polishes!


Τα απαραιτητα για το μανικιουρ μας  : Base Coat & Top Coat
The essentials for our manicure : Base Coat & Top Coat


Και φυσικα πινελακια-στυλο για σχεδια !!! 
An of course pen&brush nail art for designs!!! 



Εσεις ποια μαρκα βερνικιων χρησιμοποιείτε περισσότερο??? Περιμενω τα σχολια σας!! 

Which brand do you use more often???
Waiting for your comments!! 
----------------------------------------------------------------
Do you liked my facebook page ???Click here !!!!


32 comments:

  1. εχω και εγω πολλά χρωματα απο beauty line! καλη αποδοση χρωματος και οικονομικα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι ναι!!! Ειναι τελειος συνδυασμος! :)

      Delete
  2. Μου αρέσουν κι εμένα τα βερνίκια της beauty line :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειναι απο τα καλυτερα που κυκλοφορουν σε τοσα προσιτη τιμη πιστευω!!

      Delete
  3. περισσότερο χρησιμοποιώ Essie και China Glaze!!Ομορφα πολύ όμως είναι και τα δικά σου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα essie μου αρεσουν πολυ και μενα! Εχω δυο-τρεια! Την αλλη μαρκα δυστυχως δεν την εχω δοκιμασει!

      Delete
  4. your nailpolishes have pretty colors :)
    following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τhank you very much!!! :) Of course!! I m gonna visit your blog right now!! :)

      Delete
  5. κι εγω beauty line παιρνω συνηθως!
    Εχουν παρα πολλα χρωματα, ειναι οικονομικες και ειναι απ'τις καλυτερες που εχω δοκιμασει!
    βεβαια λατρευω και τις Essie, αλλα για συλλογη δυσκολο με τις τιμες τους :P

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνω απολυτα με οτι ειπες!!!! :P
      Σ ευχαριστω για το σχολιο σου!!

      Delete
  6. Λατρευω τα μανο απο ESSIE, στρωνουν τελεια και εχουν απιστευτες αποχρωσεις!

    Kristina recently posted.. Lipsticks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειναι οντως πολυ καλα και οπως βλεπω με πολλους φαν!! :P
      θα επισκεφτω αμεσως το blog σου :)

      Delete
  7. Such a gorgoeus collection you have in here!!! amazing!

    ReplyDelete
  8. Εχω αρκετά χρώματα από την εταιρία αυτη αλλά μερικά δεν μου αρέσουν γιατί έχουν πολύ ρευστη συσταση! Πάντως τα χρώματα ειναι τελεια!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χμμμμ...δεν μου εχει τυχει καποιο ετσι οπως το περιγραφεις!! Για να το λες ομως κατι θα ξερεις!! Σ ευχαριστω για το σχολιο σου!!

      Delete
  9. πολυ ωραιο ποστ ωραια χρωματα, εγω χρησιμοποιω τα essie , φιλια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστω παρα πολυ!! Νομιζω τα essie κερδιζουν μεχρι στιγμης καθως τα χρησιμοποιείτε οι περισσοτερες :P

      Delete
  10. Χρησιμοποιώ πολύ τα Erre Due και τα Seventeen!
    Αλλά για σχέδια και τέτοια, ούτε λόγος... δεν πολυπιάνουν τα χέρια μου :/
    όμορφο ποστ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα seventeen βερνικια δεν μου καθονται καλα..μεσα σε 2 μερες εχει ξεφλουδισει...δεν ξερω τι φταιει.. Τα erre due μου αρεσουν αρκετα!!!!
      χαχα και εμενα δεν σημαινει οτι ειναι παντα πετυχημενα,μην νομιζεις :P

      Delete
  11. Great review! Thanks for taking the time to get to share it with us!
    By you, I know what to buy for subsequent purchases!


    Regards,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you sooo much for your sweety comment Katherine!!! kisses!!!

      Delete
  12. Really nice colours! xx

    http://headenough.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  13. so nice colors of nail polish!!!! i want all of this!! ;)
    if u have pleasure honey come to see my new post....

    NEW POST: http://honeyandcotton.org/2013/10/17/the-8-things-that-i-usually-do-in-one-day-le-8-cose-che-faccio-in-una-mia-giornata-tipo/
    facebook: https://www.facebook.com/pages/Honeyandcotton-Fashion-Blogger/422547954496955?fref=ts
    bloglovin: http://www.bloglovin.com/en/blog/6757331te
    g+:https://plus.google.com/108626334220279846676/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello!! Thank you for stopping by my blog! Of course I ' ll check your post!! kisses!! :)

      Delete
  14. δεν εχω δοκιμασει ακομα απο beauty line και απορω πως μου ξεφυγαν για να ειμαι ειλικρινης... φαινονται ολα υπεροχα!

    ReplyDelete
  15. I love all the colors you choose!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    ReplyDelete
  16. το μωβ το έχω κι εγώ και το καταευχαριστήθηκα το καλοκαίρι!το γκρι μάλλον θα το αποκτήσω σύντομα!
    στο blog μου ξεκίνησε διαγωνισμός!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/10/yves-rocher.html

    ReplyDelete