7.10.13

LIEBSTER AWARD!!!!!!!!!!!!

Γεια σαςςςς!!! Ειχα την χαρα να βραβευτω απο την γλυκιά Σοφία και το blog της Sofia's Beauty World το οποιο πρεπει να επισκεφτειτε οπωσδήποτε!Την ευχαριστω παρα παρα πολυ!!!  Με το συγκεκριμένο ειχα βραβευτει ξανα και η αναρτηση μου ειναι εδω . Οποτε θα περασω κατευθειαν στις ερωτησεις της Σοφιας. 


ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΟΦΙΑΣ 


1) Αν σου έλεγαν να επιλέξεις μεταξύ μάσκαρα,ρουζ ή κραγιόν τι θα διάλεγες?
Μασκαρα! Οι βλεφαριδες μου ειναι μικρες οποτε αλλαζει και ολο μου το βλεμμα οτν τις βαφω.


2) Ποίο είναι το αγαπημένο σου αξεσουάρ?
Χμμμμμ... μου βαζεις δυσκολα! Δεν εχω κατι συγκεκριμενο. Αυτο που δενβγαζω απο πανω μου ειναι ενα βερακι. Δεν εχει καποια σημασια απλα το φοραω απο τοτε που με θυμαμαι.  


3) Τι θα άλλαζες στην εξωτερική σου εμφάνιση?(ένα χαρακτηριστικό)
Πολυ ευκολο! την μυτη μου. Αν και οι δικοι μου δεν συμφωνουν θα εκανα και αυριο μια πλαστικη :P


4) Ποίο είναι το πιο ωραίο βιβλίο που έχεις διαβάσει?
Ολα της Χρυσας Δημουλιδου ειναι υπεροχα!


5) Έχεις τατουάζ ή piercing? Αν ναι ,που?
Εχω piercing.7 στα αυτια,μια στο τραγο, στη μυτη και στον αφαλο! 


6) Τι μουσική  σου αρέσει να ακους?
Ελληνικά , απο τα πιο ποιοτικα μεχρι και τα πιο τσοχτιρντι :P xaxa 


7) Βγαίνεις ποτέ βολτίτσα χωρίς να έχεις βαφτεί?

Ναι αμε. Αλλα εξαρταται που θα παω! 


8) Ποιά είναι η αγαπημένη σου εποχή του χρόνου?
Ανοιξη! Ηλιος,λουλουδακια , πολυχρωμα ρουχα!!!! 


9) Ποία χώρα θέλεις οπωσδήποτε να επισκεφθείς κάποια στιγμή?
Γαλλια!!!!!! 


10) Τι χρώμα έχουν τα μάτια σου?
Καστανο!


11) Έχεις κάποιο κατοικίδιο?
Εχω ενα χασκυ αλλα ειναι στο χωριο μου!!! 


Και τωρα οι ερωτησεις μου ..θα κανω τις ιδιες με την προηγούμενη φορα! 

1) Τι δεν λειπει ποτε απο την τσαντα σου? 
2)Ξενη η ελληνικη μουσικη? 
3)Ποιο ειναι το αγαπημενο σου αρωμα? 
4)Ποιο ειναι το αγαπημενο σου χρωμα στα ρουχα σου? 
5)Τι σε νευριαζει παρα πολυ? 
6)Ακολουθεις πιστα τις τασεις της μοδας η ντυνεσαι συμφωνα με τα γουστα σου? 
7)Σπουδαζεις/σπούδασες αυτο που ονειρευοσουν? 
8)Ποια ειναι η αγαπημενη σου συνήθεια?
9)Πως θα σε χαρακτηριζες με μια λέξη? 
10)Ποιον θαυμαζεις περισσότερο?
11)Φουστες η παντελονια?


ΒΡΑΒΕΥΩ : 





φιλακιαααααα!!! 

7 comments:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!

    ReplyDelete
  2. Χαιρομαι πολυ που ανταποκριθηκες στο tag μου.Καλα αυτο με τον τραγο το εμαθα μολις χθες και πεθανα στο γελιο...και με την λεξη τσοχτιρντι λες και ειδα χανουμακια να τα κουνανε...Χαχχα..πολυ ωραιες απαντησεις με εκανες και γελασα.Να εισαι καλα κοπελα μου.Καλη συνεχεια

    ReplyDelete
  3. Σε ευχαριστώ πάαααρα πολύ, ειλικρινά!!
    Αν όχι αύριο, το πολύ μεθαύριο θα το κάνω και θα σου στείλω φυσικά να το δεις...

    Φιλάκια <3

    ReplyDelete
  4. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Θα το κάνω σύντομα :)

    Φιλιά,Εύα

    ReplyDelete
  5. Σ'ευχαριστω πολυ το εχω κανει ιδη ,μπορεις να το δεις εδω αν θες
    http://tomakeupmou.blogspot.gr/2013/09/blog-post.html
    πολυ ωραιο το μπλογκ σου ,σε ακολουθω ,φιλια!!!

    ReplyDelete
  6. lovely post :)

    Like your blog! Would you like to follow each other? :)
    XO MP.

    ReplyDelete
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο!

    ναι ναι Γαλλία!!!!!!!!

    ReplyDelete